sábado, 25 de agosto de 2012

Vacations ☆ New Clothes ☆ Chile memories

I finally got vacations i feel so relax but aslo i feel a bit worried too because i had a math test on friday and i don't know how it was for me (>__<) i hope to get a good grade. I was so nervous that day, the test was a bit hard but i finish it so i hope i did it right ww
That day was so rainy and cold (*__*) i loved it but my shoes get wet when i get off of class 

私は最終的に休暇を得たo(≧∀≦)o私はそうなりましたリラックス感じる少し心配してはあまりにも感じるし私はそれは私のためだったのか分からない (>__<)私は、良い成績を取ることを望む。私はその日はとても緊張しましたが、私は右のそれをやった願っていますので、私はそれを終えるww
その日は雨のように寒かった(*__*)私はそれが好きでしたが私はクラスのを降りるときに私の靴がぬれるwww

My mom bought me some really nice stuff today (´▽`)
母は今日私にいくつかの本当に良いものを買った(´▽`) 
 I liked the shorts very much (☆^ω^☆)
私は私の新しいパンツが好き(☆^ω^☆)



 This dress is very colorfull ww i would love to use it to go to the beach (・ω・)
このドレスは、非常にカラフルですがww私はビーチに行くためにそれを使用するのが大好きだ(・ω・)


  Another pair of this model of shoes ヽ(*´∀`)ノ now i have red, black, green and yellow 
Thank you mom 
靴のこのモデルのもう一つのペアヽ(*´∀`)ノ 今私は、赤、黒、緑、黄色の持っている
お母さんありがとうございました


I was looking at some old pics when i went to Chile (・ω・) it was in 2009. I really enjoyed that trip, i had the chance to meet some of my friends from there (*´∀`) they all were very nice and kind
私がチリに行ったときに私はいくつかの古い写真を見ていた(・ω・)それは2009年にあった。私は実際にその旅行を楽しんで、私はそこから私の友人の何人かお会いする機会がありました(*´∀`)彼らはすべての非常に素晴らしく親切でした


 My mom when we were walking in Santiago (^_^)
私の母サンティアゴの通りを歩いて(^_^)
 We meet such nice people at the hotel  (。◕∀◕。)ノ♫ they are from Spain
私たちはホテルでこのような素敵な人に会う(。◕∀◕。)ノ♫彼らはスペインからのもの
 We went when it was winter so there wa so cold
我々はチリに行った時は冬だった。とても冷たい
 She is Ayako (^ω^)
彼女は綾子です(^ω^)
 They are the ex-dance group DOLLS!
彼らはンスグループ"DOLLS"です!
She's Hikari (^o^)
彼女はひかりだ(^o^)

 Coti and I didn't wanted to say Goodbye (*´A`)
私はさよならを言いたかっませんでしたCoti(*´A`)
 Kazuhira and I (❁´◡`❁)
カズと私
 This at a mall in Santiago
サンティアゴのショッピングモールでこの



Ichigo and I
いちごと私
When i meet her i was very happy because she is one of the most famous ex-decora of Latinamerica (❁´◡`❁) if you search decora-kei on wikipedia talks about her and a lot of other famous latin decorer like Tefy and Mey from mexico (☆^O^☆)
私は彼女に会うとき、私はとても幸せでした彼女はラテンアメリカの中で最も有名な"Ex-デコラ系"の一つである(❁´◡`❁)彼女についてのwikipediaの話のような他の有名なラテンアメリカdecorerについてtefyとメイのようなメキシコから (☆^O^☆) 


it's her when she used to be a decora
彼女はデコラように使用された場合、それはいちごの


Sorry about my bad japanese, i'm still learning (^_^;)

2 comentarios:

  1. i love your shoes!!

    what are you going to do on holidays?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you.

      Well my holidays are about to end (>_<) i only got 15 free days!
      it just gave me time to study japanese and visit my friends

      Eliminar

Comment Please (◍´◡`◍)